Monday, December 12, 2011

Saya Tengah Holiday

Assalamualaikum and greetings :)

Hye. Sekarang saya berada di Gombak, Selangor. Haha. Berada di rumah saudara saya. Yeah. Sedang membuat preparation untuk temuduga pada esok hari. Pheww. Takut gilaa. I can feel the adrenaline rushes out through the exocrine system. Haha. How's my vacation? Hmm. Quite awesome dan gilaa. Mengapa? Sebab Pak Teh saya became the driver. Jadi, pada mulanya kononnya ingin berjalan jalan di sekitar Kuala Lumpur or Selangor, akhirnyaa jyeah!! Ke KUANTAN kami pergi. Haha.


Ayah saya yang sepatutnya menjadi penjaga students IKM yang berada di FITEC untuk menjalani kursus, akhirnya pun join sekaki. Hamik kau! Haha. Takpe ayah. Students IKM tu semua dah besar, bukan kanak-kanak macam saya. Haha. Macam saya? Ye lahh. Saya kanak-kanak lagi lah. Hee. :)

Hmm. Sebenarnya saya tiada tajuk specific untuk cerita. Setakat nak update je blog ni demi peminat peminat yang rindu rndu saya tu. Haha. Apa? Tak rindu?Okay fine. Saya tak se HOT anda. Fine. (lap air mata dengan lengan baju)

Sekarang ini, saya sedang mem'busy'kan diri. Why? Sebab dengan busy, kita akan lupa segala masalah dan mereka mereka yang sukar dilupakan. Haha. Macam sedih je bunyi kan? Eh eh tak sedih lah. Tengok. Saya tak sedih lah. :)



Hmm. Ahah. Esok saya ada interview untuk tawaran fast track SPC MARA. Saya dapat untuk bidang perubatan di Taylor's. Doakan saya ye kawan kawan. :') Takut gilaa. Hmm. Maknanya esok saya akan jumpa ramai rakan-rakan seperti Hajar Halil, Azlin Mustapa, Azila Azahar, dan ramai lagi. Yang dapat time tak serentak dengan saya tu, kalau sempat jumpa, kita jumpa okay. :)

Okay. That's all for now. Bye. :)

I need high self-esteem

Destination holiday saya:
Kuala Lumpur - Kuantan - Kemaman - Kuala Lumpur
NEXT destination:
Melaka oh yeah!


No comments: