Friday, January 13, 2012

Thanks and Goodbye :')

Assalamualaikum and greetings dear babygirls babyboys :)

Hari ni hari jumaat. Haa. Hari di mana kita kena banyakkan ibadah. Haa. Yang laki tuu, dah pergi solat jumaat belum? Apa? Belum? Memang lah belum masuk waktu pungg lagii. Haha. So, what am I gonna talk in this post? Haha. Mesti tertanya-tanyakan.

Esok pula hari Sabtu. 14/1/2012. Hari pendaftaran saya ke Taylor's University Lakeside Campus. I'm gonna attend for Foundation is Science for a year and if ada rezeki pointer aku maintain 3.0 above, I'll take MBBS kat sana jugak for 5 years. :)

Haih. So, total is 6 years baby, 6 years y'know. Haih. Bila nak kahwin? hahahaha. Wowww. Ke situ pulokk. Kidding lahh. Aku nak concentrate jadi doctor duluu. Baru lah nak pikir benda benda luar alam ni. Sebab aku baru kachiwa. Haha. Pasal apa, malas dah nak cerita. Lagipun saya bahagia sekarang, ramai yang dah buat saya bahagia. Alhamdulillah. 

Di kesempatan ini, saya ingin menyampaikan sedikit ucapan sebab saya takde masa nak berceloteh panjang. Saya dah nak pack barang masuk dalam kereta dah. :(

Dear ibu and ayah, thanks for susahkan diri cari duit untuk Kakak belajar. Kakak akan belajar elok-elok.

Dear Wani Halim, thanks sebab selalu bela aku and tenangkan aku bila aku ada masalah. Call me if you need me. :)

Dear Fais Nurnajwa, thanks sebab happykan aku sepanjang lepas SPM ni. Aku PASTI rindukan, rindu study lirik lagu, rindu meeting, rindu berdrama, and and rindu kau. Jaga persatuan janda kita leklok ehh.

Dear Fatin Syazwani, thanks sebab selalu menyokong kemerepekan aku tentang Conan. Haha. Doakan aku tau. Kalau jadi kenyataan, aku tuntut satu dulang dari kau and satu lagi dari Fais Nurnajwa.

Dear Amira Shafie, thanks sebab bawak aku jalan-jalan hari tuu. Kau jaga diri, ye kakak! :)

Dear Alia Muspauji, thanks selalu berborak dengan kiteww. Ada masa kita jumpa and gosip lagi ehh. Haha.

Dear Hafeez Iskandar, err thanks jugak sebab berborak dengan Qila. Haha. Err haa. Jangan lupa, gaji pertama Ee, belanja Qila okay. Semoga menjadi engineer berjaya di Uniten.

Dear Muhaimin Mokhtar, thanks sebab dengar rintihan aku yang mengada-ngada nih. Haha. Sorry la banyak susahkan kau. Wani Halim tu memang emo.

Dear Amirul Asyraf, thanks ahh selalu borak-borak. Sorry tak dapat keluar dengan kau. Tak sompek. :(

Dear Khaliq Ramli, thanks for the memories and and and entah tak tahu nak cakap apa lagi. Goodbye and go die happy with Mia. Semoga mendapat petunjuk. Haha.

Dear Harith, thanks jugak kerana happykan Aqilah Rosli. You always understand me. 

Dear all readers, sorry akan tinggalkan blog ini lama. Haha. Ada masa, saya update okayy. :)

Wahai kalian, saya akan merindui kalian. Takpe lah kalau kalian tak rindu saya pungg, haha. Maafkan segala kesalahan saya, doakan saya yang terbaik dan sentiasa dilindungi oleh-Nya. 

Ouh ouh. Kalau ada pape, rindu rindu kiteww ke, text lah, call lah. Kalau free, saya reply lahh. Kalau tak, maaflah. Saya juga tak akan aktif sangat di FB dan blog, but saya akan cuba beraktif di TWITTER. Haha. 

 

So long farewell to you my friends,
Goodbye for now until we meet again. :)

-Aqilah Rosli-