Thursday, November 25, 2010

Dear Mr. Postman !


Dear Mr. Postman,

Saya sangat respect dengan kerjaya anda. You help people a lot ! Anda sangat komited dengan pekerjaan anda. Sanggup berpanas menaiki motosikal semata-mata untuk menghantar surat-surat kepada beribu penduduk. Sanggup melihat kepingan surat-surat yang mengandungi thousands lines of alphabets yang aku rase aku akan pening bila tengok. Jasamu tidak akan ku lupa sampai bila-bila.

Mungkin kau rase tiada sesiapa pun yang kisah tentang pengorbanan kau. Tetapi, sedarlah wahai Mr. Postman. Anda menjadi perhatian kepada sekalian pelajar MRSM yang sedia menanti result exam mereka tatkala cuti semester menjelma. Tidakkah anda rasa anda cukup HOT untuk itu? Jadi, berbanggalah anda kerana bekerja sebagai penghantar surat kerana kami, pelajar-pelajar MRSM amat menyayangi anda. Woot woot ! HAHA.

Cuma satu yang saya pinta dear my beloved Mr. Postman. Untuk kali ini, saya bagi anda cuti untuk tidak menghantar surat dari MRSM Taiping ke rumah saya. Suka tak? Haaa. Bukan senang nak bagi cuti. So, surat tu, kalo tak hantar ke rumah saya pun tak ape. Nak bakar surat tu pun tak ape. Saya tak kisah. Baik tak saya? Kan kan? Bukan senang !

Kalo anda berjaya dapatkan cuti seperti apa yang saya suruh, saya sayang Mr. Postman sangat sangat! HAHA. Deal?

2 comments:

lavender sembelit said...

wah!!layak ker na bg cuti???
haha..

Aqilah Rosli said...

layak lah. aku en kekasih die. HAHA